۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فیلر کلاژن ساز الانسه با بیشترین ماندگاری بین فیلر های مورد تأیید – بیش از ۱۰ ساله توسط متخصصین استفاده میشه و ایمنی و کارایی اون به اثبات رسیده.

الانسه مثل ژوویدرم حالت ژل داره. اما بر خلاف ژل های شفاف هیالورونیک اسید، سفید رنگ و از جنس یک ماده قندی به نام کربوکسی متیل سلولز ه که بعد از تزریق در حدود دو ماه جذب بدن میشه. خاصیت کلاژن سازی الانسه مربوط به ماده ای به نام پلی کاپرولاکتون ه که ۳۰% حجم سرنگ یک سی سی الانسه رو تشکیل میده.

پلی کاپرولاکتون (PCL) یک التهاب کنترل شده در زیر پوست ایجاد میکنه که باعث تحریک کلاژن سازی میشه تا اینکه PCL به طور کامل جذب شه. فیلر الانسه در چهار نوع S، M، L، E فرموله شده که تفاوت اونها در ساختار PCL ه و ماندگاری بیش از یک، دو، سه و چهار سال ایجاد میکنه که بیشترین ماندگاری مربوط به نوع E هست.

حجم دهی الانسه فوق العاده طبیعی ه و به جز لب برای تمام نواحی صورت استفاده میشه. من بیش از چهار ساله فیلر الانسه رو برای افتادگی شقیقه، خط خنده، خط غم، زاویه سازی، پشت دست و درمان اسکار آکنه (رد جوش قدیمی) تزریق میکنم  رضایت نزیک به ۱۰۰% بوده. همینطور از سال گذشته تزریق الانسه چهارساله برای زیر چشم رو شروع کردم که نتایج فوق العاده بوده.

پست های و تصاویر مرتبط در صفحه اینستاگرام:

 

View this post on Instagram

 

. تزریق فیلر الانسه چهارساله زیر چشم👇 افتادگی زیر چشم دغدغه خیلیاس و اغلب افرادی که این مشکل رو دارن مراجعات متعدد دارند و گاهی تبدیل به وسواس میشه و اینقدر زیاده روی تو تزریق ژل میکنند که نتیجه اش میشه یه قلمبه کبود زیر چشم😵 فیلر مورد علاقه من برای زیر چشم الانسه نوع ای با ماندگاری ۴ ساله اس که معمولا هر طرف نیم سی سی عمقی میزنم تا حجم چربی زیر چشم اصلاح بشه. بعد اگه چروک های سطحی باقی موند از فیلرهای هیالورونیک اسید خیلی نرم مثل بلترو بالانس یا پرفکتا کمپلمان یا مزوتراپی و روش های مختلف جوانسازی مثل لیزر، نیدلینگ یا پلاسما استفاده میکنیم⁦☑️⁩ @drtaba

A post shared by دکتر سید حسن طباطبایی نژاد (@drtaba) on

 

View this post on Instagram

 

. درمان جاى جوش با ساب سیژن و تزریق همزمان فیلر الانسه👇 درمان اسکارهاى به جا مانده از جوش هاى قدیمى مستلزم استفاده از تکنیک ها و تجهیزات مختلفه. استفاده از روش هاى تهاجمى و فرایند طبیعى پیر شدن پوست باعث میشه اسکارهاى گود بیشتر به چشم بیان💢 استفاده از فیلرهاى کلاژن ساز مثل الانسه، همزمان با انجام ساب سیژن یکى از روش هاى جدید با نتایج کوتاه مدت و بلند مدت عالیه 👍 @drtaba #ellanse

A post shared by دکتر سید حسن طباطبایی نژاد (@drtaba) on

 

View this post on Instagram

 

در میان معدود فیلرهاى کلاژنساز که ایمنى و اثربخشى آنها تایید شده، فیلر الانسه با بیشترین ماندگارى (۴ سال) مورد علاقه منه💯 این فیلر از یک ژل تشکیل شده که بلافاصله بعد از تزریق مثل ژل هاى دیگه تاثیر خودش رو نشون میده و بخش دیگرش تاثیر کلاژن سازى داره و تا ۴ سال باعث ایجاد الیاف کلاژن نوع یک که بهترین نوع کلاژن هستند میکنه👍 الانسه رو غیر از لب براى همه نواحى صورت و نواحى خاص در بدن تزریق میکنیم و تو این چند سال بازخوردهاى عالى از نتایج داشتیم. البته فیلر الانسه با فیلرهاى معمولى فرق هاى زیادى داره و پزشک باید تجربه کافى براى کارکردن با این فیلر رو داشته💢 معمولا الانسه رو بخصوص براى افتادگى زیر چشم، خط خنده و خط غم که جزو مشکلات شایع زیبائیه پیشنهاد میکنم❤️❤️ #drtaba #ellanse

A post shared by دکتر سید حسن طباطبایی نژاد (@drtaba) on

آخرین پست ها

درباره ما

دکتر سید حسن طباطبایی نژاد، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران (ورودی ۱۳۶۹) هستم. دوره های تخصصی پوست و زیبایی (Cosmetic Dermatology) را نزد اساتید بنام داخلی و خارجی گذرانده و مفتخرم تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در حوزه پوست و زیبایی و خدمات بین المللی سلامت را در خدمت هموطنان عزیز مقیم داخل وخارج کشور به کار گیرم.

به همین منظور این وب سایت برای انتشار مقالات و دیدگاههای علمی اینجانب، بازنشر اطلاعات علمی مفید و ارتباط با علاقمندان و ارائه خدمات بهتر به مراجعین طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست + سیزده =

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

سوالی برایتان پیش آماده؟ با ما گفتگو کنید
×
×